Panaszkezelés

Tisztelt Partnereink!

Társaságunk kiemelt fontosságú ügyként kezeli, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek mind az általunk nyújtott szolgáltatásokkal, mind kollégáink ügyintézésével. Azonban mint minden szervezet működése során, nálunk is előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik. Célunk, hogy ezeket véleményeltéréseket, panaszokat gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. A panaszbejelentéseket rögzítjük, rendezzük és rendszeren elemezzük, hogy azok eredményeit felhasználva tovább tudjuk fejleszteni szolgáltatásaink színvonalát.

Amennyiben észrevételeit írásban kívánja jelezni, úgy azt az esetleges mellékletekkel együtt e-mail címünkre, fax számunka vagy társaságunk postafiók címére küldheti meg.

Amennyiben megítélése szerint az Ön által kifogásolt eljárás szóban egyszerűbben orvosolható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, kérjük, forduljon bizalommal munkatársainkhoz telefonon.

Panaszkezelési koordinátorunk a panasz benyújtásától számított maximum 30 napon belül indokolással ellátott írásbeli formában válaszol a kedves Ügyfeleknek.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!

 

Tisztelettel:

PALADINO Felszámoló Kft.